Kenia - Reisverslagen van Riëtte Joosse - WaarBenJij.nu Kenia - Reisverslagen van Riëtte Joosse - WaarBenJij.nu

Kenia

Op 6 april vertrek ik voor 9 weken naar Kenia (in buurt van Mombasa) om daar vrijwilligerswerk te gaan doen voor de organisatie Why Not?
(http://nl.whynotkenya.org/, staat mooi filmpje op site wat een beetje een beeld geeft). Deze organisatie werkt met kinderen en jongeren met een beperking. Ik hoop de professionals te gaan ondersteunen en natuurlijk ook te leren van hen hoe zij daar te werk gaan. Daarnaast ben ik heel benieuwd naar de cultuur en hoop ik wat van het landschap te gaan zien.

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2015

Home sweet home

05 Juni 2015

Het regent zonnestralen

28 Mei 2015

Heri za siku kuu ya kuzaliwa (Happy birthday)

23 Mei 2015

Hodi, Karibu!

14 Mei 2015

Pole…
Riëtte

Op 6 april vertrek ik voor 9 weken naar Kenia (in buurt van Mombasa) om daar vrijwilligerswerk te gaan doen voor de organisatie Why Not? (http://nl.whynotkenya.org/, staat mooi filmpje op site wat een beetje een beeld geeft). Deze organisatie werkt met kinderen en jongeren met een beperking. Ik hoop de professionals te gaan ondersteunen en natuurlijk ook te leren van hen hoe zij daar te werk gaan. Daarnaast ben ik heel benieuwd naar de cultuur en hoop ik wat van het landschap te gaan zien.

Actief sinds 24 Maart 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15484

Voorgaande reizen:

06 April 2015 - 10 Juni 2015

Kenia

Landen bezocht: